Grad Zagreb – zelen, inovativan i održiv grad. Grad solidarnosti i jednakih mogućnosti.

Naši projekti

Poruka

Failed loading XML... Document is empty

Najava online informativne radionice u okviru Poziva na dodjelu bespovratnih sredstava „Inkluzivne usluge ustanova u kulturi“

Ministarstvo kulture i medija objavilo je 3. listopada 2024. godine Poziv na dostavu projektnih prijedloga „Inkluzivne usluge ustanova u kulturi“ koji se provodi u okviru Programa Učinkoviti ljudski potencijali 2021. – 2027., a financira se sredstvima Europskog socijalnog fonda plus koji je otvoren od 4.10. do 6.12.2024.

Online informativna radionica održat će se u četvrtak, 17. listopada 2024. godine od 10:00 do 12:00 sati.

Informativna radionica namijenjena je potencijalnim prijaviteljima/partnerima putem aplikacije Microsoft Teams.

Svrha je online informativne radionice detaljnije informirati potencijalne prijavitelje/partnere o ciljevima i kriterijima natječaja te o procedurama za prijavu, ocjenjivanje i provedbu projekata. Sudjelovanje na online informativnoj radionici je besplatno.

Za prijavu sudjelovanja potrebno je popuniti Prijavni obrazac. U obzir će se uzimati prijave pristigle do utorka, 15. listopada 2024. u 16:00 sati.

Opći je cilj Poziva povećanje socijalne uključenosti ranjivih skupina provedbom inkluzivnih usluga ustanova u kulturi, dok su specifični ciljevi promicanje sudjelovanja u kulturi ranjivih skupina: djece i mladih, starijih i osoba s invaliditetom te jačanje kapaciteta zaposlenika ustanova u kulturi za provedbu inkluzivnih usluga. Prihvatljivi prijavitelji su ustanove u kulturi, a prihvatljivi partneri su umjetničke organizacije, udruge, ustanove i jedinice lokalne ili područne (regionalne) samouprave.

Više o pozivu na poveznici.

Izrada internetske stranice sufinancirana je sredstvima tehničke pomoći Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija“ iz Europskog fonda za regionalni razvoj.

Sadržaj internetske stranice isključiva je odgovornost Razvojne agencije Zagreb za koordinaciju i poticanje regionalnog razvoja.